Retourbeleid

Retourbeleid

Is uw bestelling om welke reden dan ook niet naar wens? U krijgt dan uw geld terug nadat uw bestelling correct is geretourneerd. U betaald alleen de minimale verzendkosten automatisch via ons retourportaal of, als u alles zelf verstuurd, uw eigen verzendkosten. Leest onderstaande tekst daarom goed door.

Retourneren

U kunt uw bestelling (of een deel ervan) binnen 14 dagen na ontvangst retourneren zonder opgaaf van redenen. Voor producten zoals koffie en andere bederfelijke waren hoeft u deze niet uit te pakken of te openen om ze te beoordelen. Bij geopende producten kan de waardevermindering oplopen tot 100%.

U heeft de keuze tussen een vervangend product of een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag. Als u kiest voor de terugbetaling, zullen wij dit binnen 14 dagen na uw melding van annulering doen. We kunnen echter wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen of tot u bewijs heeft geleverd dat u ze heeft teruggestuurd. De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening, tenzij er een fout is gemaakt door Koffieselect in de bestelling, in dat geval zullen wij de retourkosten dragen.

Hoe stuur ik het retour?

Gebruikt u daarvoor bijvoorbeeld dit retourformulier welke u kunt uitprinten en aan uw zending kunt toevoegen. Meld uw retourzending bij voorkeur ook aan via onze klantenservice via klantenservice@moxie.nl. Vermeld hierbij uw ordernummer en omschrijving van het product. U ontvangt dan van ons een retourformulier per email. Deze kunt u ook direct zelf downloaden via deze link:

• Retourformulier/Herroepingsformulier

Stuur het artikel in de originele verpakking. U kunt het pakket retour sturen via diverse pakketdiensten. Hierbij het retouradres

KoffieSelect / Moxie Shops
Brinkstraat 61
7591 DN Denekamp

Hoe lang duurt het voordat u uw geld terug heeft?

Na ontvangst van het product zullen wij u het verschuldigde bedrag in uiterlijk 5 werkdagen terug boeken. U ontvangt een bevestiging van de overboeking per e-mail via onze klantenservice.

0