klantenservice-contact

Klantenservice

Heb je een vraag over een product of over je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice via het chat-icoon in beeld of mail ons en wij helpen je graag verder. De telefonische klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Informatie

U kunt eenvoudig uw producten toevoegen in de winkelwagen. Na het toevoegen kunt u de winkelwagen bekijken, eventueel kortingscodes toepassen, en hierna uw bestelling plaatsen en betalen.

En hoewel we veel aandacht besteden aan het eenvoudig winkelen vanaf je telefoon, tablet, PC of Mac is het altijd mogelijk om het proces van online winkelen bij de webshops van Moxie na te lezen, klik hier voor onze uitleg.

Heeft u een vraag over een product of over uw bestelling? Neem contact op met onze klantenservice via het chat-icoon linksonder in beeld of mail ons en wij helpen u graag verder.

Veilige betaalopties
Alle Moxie Shops accepteren de volgende gangbare betaalmethoden die worden afgehandeld via betaalprovider Mollie.nl:

• iDeal
• Bancontact
• Creditcard
• PayPal
• Apple Pay

Klik op de betaaloptie om meer over deze betaalwijze te lezen. iDeal is bij Moxie Shops veruit de meest gebruikte betaalwijze

iDeal betaling
Kies voor iDeal en je wordt als vanzelf door het betaalproces geleid. Log in bij jouw bank en autoriseer de betaling. Het geld wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven.

• Makkelijk
• Veilig betalen
• Geen extra kosten

Bancontact
Bancontact is een Belgisch betalingssysteem en met ruim 15 miljoen kaarthouders de Belgische marktleider op het gebied van online betalingen. Meer dan 80% van de Belgische webshops accepteert Bancontact al als online betaalmethode. 

Creditcard betalingen
Wereldwijd worden de meeste online aankopen betaald met creditcard. Kaarthouders kunnen aankopen doen op krediet en betalen later, meestal aan het einde of begin van de maand, het hele bedrag dat ze gedurende de maand uitgegeven hebben, terug. De wereldwijd bekende creditcard-bedrijven wekken vertrouwen bij klanten en consumenten, en bieden doorgaans uitgebreide kopersbescherming en -verzekering, wat resulteert in meer conversie voor winkeliers.

Moxie ondersteunt alle belangrijke creditcardmerken zoals Visa, Mastercard, American Express, PostePay en Cartes Bancaires, waarmee klanten zowel globaal als lokaal bediend kunnen worden.

PayPal betalingen
PayPal is een veilige en handige plek waar je jouw betaalgegevens kunt bewaren en gebruiken. Je hoeft niet langer creditcardgegevens te zoeken en je hebt ook geen random reader nodig. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord.
Voor meer informatie over het betalen via PayPal verwijzen we je naar de website van PayPal.

Apple Pay
Apple Pay is de eigen betaalmethode van Apple, beschikbaar in meer dan 35 landen voor alle Apple-gebruikers. Het maakt gebruik van de Wallet-app, waarin de gebruiker zijn betaalkaarten plaatst. De daadwerkelijke betaalmethode hangt dus af van de kaarten die in de Wallet geplaatst zijn. Op dit moment worden alleen creditcards ondersteund. De Wallet kent alle details en voorkeuren van de verschillende kaarten. De betaling wordt voltooid met een scan van de vingerafdruk of gezicht. Hiermee voldoet Apple Pay aan de Strong Customer Authentication (SCA) regelgeving uit de Payment Services Directive 2 (PSD2.

We versturen onze pakketten met diverse bezorgers. Na verzending ontvangt u automatisch op het bestelde mailadres een track & trace code. We doen ons uiterste best om orders zo snel mogelijk te versturen. Wanneer u direct betaalt met IDeal, Paypal of Bancontact wordt dit snel verwerkt in het systeem en kan uw order verzonden worden. Betalingen die u zelf over boekt zullen later verwerkt worden, hierdoor kan dit vertraging oplopen.

Normaliter worden orders die voor 11.00 uur geplaatst worden diezelfde werkdag verwerkt en verzonden. We doen ons uiterste best om dit elke werkdag te realiseren. Helaas kan het voorkomen dat door omstandigheden dit niet gerealiseerd kan worden.
De levering is afhankelijk van onze partner DPD en zal in Nederland normaliter de volgende dag zijn. Helaas hebben we hier geen invloed op en vinden er soms vertragingen plaats. Wilt u er zeker van zijn dat uw bestelling dezelfde dag bezorgd wordt, neemt u dan contact met ons op, voordat u bestelt.

Verzendkosten worden per product vermeld en opgesomd in uw winkelwagen. Moxie.nl is een marktplaats en we werken met verschillende leveranciers en verkopers die producten rechtstreeks versturen.

Actie of couponcode gebruiken
Heb je een KoffieSelect.nl actie of couponcode? Je verzilvert hem in je winkelwagen.

– Klik in de winkelwagen op “Voer code in”, en voer vervolgens jouw code in
– Klik daarna op “Korting doorvoeren” om van de actie te profiteren.

Je ziet nu dat de korting verwerkt is, of dat er een gratis artikel is toegevoegd (afhankelijk van de actie). 

Belangrijk om te weten 
– Je kunt per bestelling maximaal één actie of couponcode verzilveren.
– Actie of couponcodes werken niet op koffie abonnementen.
– Iedere actie of couponcode is één keer per klant/adres inwisselbaar, tenzij anders aangegeven.
– De KoffieSelect.nl actie of couponcodes zijn alleen inwisselbaar op product aankopen in de KoffieSelect.nl webshop.
– De actiecodes zijn niet inwisselbaar op reeds geplaatste bestellingen en zijn niet inwisselbaar voor geld.
– Een actie of couponcode is geldig tot en met de vermelde einddatum.
– Actie of couponcodes werken niet op cadeaubonnen.

Gaat er iets mis? 
Lukt het niet om een actie of couponcode te verzilveren, controleer dan: 

– Of de actie of couponcode nog geldig is;
– Of jouw actie of couponcode een minimaal bestelbedrag heeft;
– Of er geen bepaalde voorwaarden vermeld zijn in de email of op de flyer;
– Of je de actie of couponcode al een keer eerder gebruikt hebt;
– Of je een typfoutje hebt gemaakt, cijfers kunnen soms op letters lijken en andersom;
– Of je een abonnement afsluit. Actie of couponcodes werken niet op koffie abonnementen.

Retourneren
U mag uw bestelling (of een deel daarvan) binnen 14 dagen na ontvangst retourneren zonder opgaaf van redenen. Voor het beoordelen van koffie (en andere etenswaren of producten die na openen kunnen bederven) is het niet nodig om het product uit te pakken of te openen. Bij geopende producten kan de waardevermindering oplopen tot wel 100%.

Lees hier het gehele retour- en terugbetalingsbeleid

Wij zijn Moxie
Moxie Webshops bestaan uit een keten van webshops met een breed assortiment op gebied van lifestyle, hobby- en vrijetijdsproducten. Moxie Shops zijn voortgekomen uit een samenwerking met de klanten van Silk Systems BV. Eenvoud, duidelijkheid, eerlijkheid, toegankelijk zijn en snelheid staan centraal bij de opbouw van onze organisatie en de communicatie met onze klanten en leveranciers.

Wat betekent Moxie?
De naam Moxie komt van het Twentse ‘Dat mok zien’. Als je dat snel uitspreekt kom je op ‘mokzien’. ‘Mok zien’ is een veel gemaakte opmerking van Twentenaren wanneer iets nieuws wordt opgezet. Feitelijk wordt er dan gezegd “Dat moet ik eerst zien!”. Zo is de naam moxie.nl ontstaan. En ja het klopt. Moxie is eerst zien en dan geloven. Dus stap voor stap, samen met klanten en leveranciers werken aan een loyale en betrouwbare band met een win-win-win situatie.

Motivatie en oorsprong
Moxie is als idee ontstaan vanuit de samenwerking met onze klanten en ons softwarebedrijf Silk Creative Systems (www.silk.nl). Om dichter bij onze klanten te staan, qua productervaring en inzetbaarheid, zijn wij onze eigen software gaan inzetten voor de verkoop van de producten van onze eigen klanten. Zo is Moxie verder gegroeid tot een online winkelketen waarbij we veel informatie en productkennis uitwisselen met onze vaste klanten en die hierdoor tegenwoordig ook onze vaste leveranciers zijn geworden.

Door slimme automatisering, de kracht van Silk, worden veel producten direct vanaf de producent naar de klant gestuurd. Met Silk kun je al je productinformatie managen, omdat Silk een ‘PIM-systeem’ (Product Informatie Management) is.

Overzicht van onze webshops
Nieuwsgierig geworden? Bekijk www.moxie.nl voor een overzicht van al onze webshops.

Over de reviews op KoffieSelect.nl
Wij nodigen onze klanten actief uit om reviews te schrijven. Binnen onze webshop onderscheiden we twee typen reviews: Product reviews en Trustpilot reviews.

Product reviews: We nodigen kopers van een koffieproduct actief uit om hun ervaring met een product te delen. Na het inloggen kan de klant alleen reviews plaatsen over eerder bestelde koffies. Dus elke product review is afkomstig van iemand die het betreffende koffieproduct daadwerkelijk heeft besteld.

Trustpilot reviews: Wanneer een review is geplaatst via onze uitnodiging, wordt deze gemarkeerd als ‘Geverifieerd’.

Er kunnen ook reviews op Trustpilot verschijnen die niet direct via onze uitnodiging zijn geplaatst. Deze reviews missen het ‘Geverifieerd’ certificaat.

Geen betaalde reviews: Bij KoffieSelect.nl maken we geen gebruik van betaalde reviews.

Transparante reviews: We hechten waarde aan transparantie; vandaar dat je zowel positieve als negatieve reviews zult tegenkomen. We gebruiken alle feedback om van te leren en onze service te verbeteren.

Wanneer verschijnt jouw review? Alle reviews worden door ons gelezen. Dit kost natuurlijk tijd. Daarom kan het zijn dat jouw review niet direct gepubliceerd wordt. Normaal gesproken zitten er maximaal 4 werkdagen tussen ontvangst en publicatie.

Welke reviews worden niet geplaatst? De reviews gaan over de kwaliteit van de koffieproducten en/of onze service. Reviews met racistisch, beledigend en/of grof taalgebruik worden niet geplaatst.

Veel gestelde vragen

Verzendkosten worden per product vermeld en opgesomd in uw winkelwagen. Moxie.nl is een marktplaats en we werken met verschillende leveranciers en verkopers die producten rechtstreeks versturen.

Gratis verzendmogelijkheden hangen af van het product en de verkoper op ons Moxie platform. Gratis verzending wordt product vermeld of u ziet de kosten direct bij plaatsing in uw winkelwagen. 

Track & Trace – Waar is uw pakket?
Indien wij verzenden vanuit ons eigen magazijn of wanneer een fabrikant, leverancier of verkooppartner direct aan u verzend geldt te allen tijde dat een track & trace code verplicht wordt verstuurd naar de email afzender van de klant. En dit betekent dus dat u na bestelbevestiging te allen tijde ook een Track & Trace-code ofwel trackingcode ontvangen moet hebben. Heeft u niets ontvangen? Kijkt u dan svp ook in uw mappen voor ongewenste email of spam.

Geen track & trace-code ontvangen?
Is uw betaling gelukt en heeft u wel een opdrachtbevestiging binnen, maar binnen een werkdag geen track & trace-code ontvangen? Dan gaat er mogelijk iets mis met uw order. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Klik hier voor de contactpagina.

Hoe kunt u een bestelling plaatsen?
U kunt eenvoudig uw producten toevoegen in de winkelwagen. Na het toevoegen kunt u de winkelwagen bekijken, eventueel kortingscodes toepassen, en hierna uw bestelling plaatsen en betalen.

En hoewel we veel aandacht besteden aan het eenvoudig winkelen vanaf je telefoon, tablet, PC of Mac is het altijd mogelijk om het proces van online winkelen bij de webshops van Moxie na te lezen, klik hier voor onze uitleg.

Heeft u een vraag over een product of over uw bestelling? Neem contact op met onze klantenservice via het chat-icoon linksonder in beeld of mail ons en wij helpen u graag verder.

Kan ik op rekening kopen of mijn bestelling achteraf betalen?
Nee, je kan niet betalen met Klarna of Riverty. Je kunt je betaling wel uitstellen door met je creditcard te betalen. De afschrijving gebeurt namelijk op een later moment.

Keurmerk(en) aanvragen en betaalmethodes zoals creditcard, achteraf betalen en cadeaubonnen vragen aanzienlijke percentages over de orderkosten waardoor wij geen gunstige verkoopprijzen zouden kunnen hanteren. Wij willen via onze tevreden klanten reacties laten zien dat wij een betrouwbare webshop zijn.

Contact

Gebruik de oranje chat- en contactbutton linksonder op de pagina.

MoxieShops en Silk Systems BV.

Post- en retouradres;
Brinkstraat 61 
7591 DN Denekamp

Afhaalmagazijn;
Hengelosestraat 154
7572 BT Oldenzaal

0